HERU

Home > Lost Souls > AHH WE GOING DOWN! NEAR DEATH EXPERIENCES

AHH WE GOING DOWN! NEAR DEATH EXPERIENCES

Jan 2023 25
AHH WE GOING DOWN! NEAR DEATH EXPERIENCES



The craziest experiences caught on film

►Join the Discord @
►Follow @ Twitter:
►Follow on Instagram:

Original Video:

► Please send in your videos on Twitter to @ with the #

source

--CopyRights: https://heruinterface.com/ahh-we-going-down-near-death-experiences/

23 Comments

  1. #1

    10:10 lmao “was that a wild crackhead” I’m dead 🤣🤣🤣

  2. #2

    Troydans HUH when he don't understand something got me krying 😭😂😭😂😭

  3. #3

    "That’s going to chafe your nips" bahahahahahahahahahaahahaaaa!! 😭😭😭😭

  4. #4

    10:55 dude driving like it's GTA and acting like there's not a car ontop of his car…

  5. #5

    10:53 when life gets u Lemons…u make apple juice

  6. #6

    3:04 “Blue Lightning, is that a new flavor?” It’s a tornado Troy.

  7. #7

    The first clip was not a near death. IT WAS A DEATH!!!!

  8. #8

    That first clip he clearly died dudr

  9. #9

    people almost dying and Troydan be like: I don't think that is near death, and not understanding what is going on in some of them… "Is tHaT A DoLPhIn?"
    me: '-' yup

  10. #10

    Nah that parachute clip gave me anxiety the whole way threw

  11. #11

    I really don't believe Troydan ain't this dumb

  12. #12

    10:56
    Troy : He just delivered him
    😂😂😂

  13. #13

    Lol…@Troydan I love your commentary and reactions…keep them coming! Yoir vid closure is impeccable. You also need to trademark your opening! Classic!

  14. #14

    Spot on with the Philippines cooment. It is 🙂

  15. #15

    Troydan: "theres a happy ending no one dies".
    First clip: u sure🙃

  16. #16

    That cop car started catching fire that's why they pulled him out.

  17. #17

    troy says he cant swim in every near death reaction

  18. #18

    The helicopter is loud you can't hear them lol

  19. #19

    HI TROY DADDY

  20. #20

    Lol troy was right about it being the Philippines 🤣

  21. #21

    10:07 that guy had to have been trying to kill himself

  22. #22

    this video was yummy yummy in my tummy mmmmmmmm

  23. #23

    you should watch animals vs cars

  24. Leave a Reply

    Welcome (Toggle)

    (required)